Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Monitoring pozycji - Monitorowanie pozycji w Google
Pozycjonowanie nie kończy się na podjęciu działań związanych z poprawą pozycji strony w wyszukiwarce Google. Każda firma świadcząca usługi z zakresu pozycjonowania posiada
Jak skutecznie promować firmę?
Współczesny świat można zdefiniować przede wszystkim przez pryzmat stale rozwijającej się technologii. Możliwości, które jeszcze kilkanaście lat temu pozostawały w sferze marzeń, obecnie
Jak podnieść pozycje strony?
Można zaobserwować rosnący trend reklamy w Internecie. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na to, aby założyć firmową stronę www. Jednak w przypadku bardzo konkurencyjnych branż, nie
Seo w Opolu
Pozycjonowanie stron, czyli pisanie i takie formatowanie tekstów, by trafiały one do internetu, były chętnie czytane, często odwiedzane - to zawód, który ma w Polsce coraz większe powodzenie. Z wielu powodów
Pozycjonowanie stron www w google: pozycjonowanie Legnica
Przy bardzo rozbudowanych serwisach oraz sklepach internetowych najlepiej zdecydować się na reklamę internetową za pośrednictwem pozycjonowania. Jak się bowiem
Pozycjonowanie stron internetowych - SEO
Każda witryna internetowa ma sens tylko i wyłącznie wtedy, gdy ktoś na nią trafia i przegląda jej zawartość. Nikt z nas nie tworzy stron po to, aby znajdowały się w otchłani Internetu
Warszawa - pozycjonowanie SEO.
Dlaczego pozycjonowanie stron pod względem SEO jest tak ważne? Można rzec, że Twoim obowiązkiem jako właściciela lub osoby zajmującej się zasięgami i pozycjonowaniem firmy jest dobre ustalenie

Posted by on kw. 25, 2022 in Reklama i identyfikacja wizualna |

Czym jest reklama PPC?

Czym jest reklama PPC?

Pay-per-Click to forma reklamy internetowej, w której reklamodawca płaci za kliknięcie wykonane przez użytkownika podczas wizyty na stronie internetowej.

Zakres PPC

Przede wszystkim, reklamy pay per click są z powodzeniem umieszczane na stronach partnerskich i stronach indeksów wyszukiwarek. Nieco rzadziej – w sieciach społecznościowych.

Najpopularniejsza reklama PPC w Google, Bing i innych wyszukiwarkach. Zazwyczaj reklama składa się z nagłówka, aktywnego linku do strony internetowej reklamodawcy oraz krótkiego, dokładnego opisu produktu (jest to tekst reklamy). Linki reklamowe mogą być umieszczane na różnych pozycjach na stronie wyszukiwarki. Jednak w każdym przypadku muszą one być zauważalne dla użytkowników.

Media społecznościowe to kolejna aktywna platforma do umieszczania PPC. Wykorzystywane są wszystkie popularne usługi.

Cechą charakterystyczną reklamy w sieciach społecznościowych jest możliwość precyzyjnego dopasowania grupy docelowej, precyzyjnego targetowania. Dzięki temu można dokładnie określić, dla jakich użytkowników docelowych przeznaczona jest reklama (wiek, płeć, kraj i miasto zamieszkania, wykształcenie, zainteresowania i inne).

PPC umieszczane na stronach partnerskich to takie same bloki z teaserami lub pełnoprawnymi banerami z tekstem i grafiką. Muszą one pasować zarówno do tematyki, jak i wyglądu strony.

Są webmasterzy, którzy używają reklamy pay per click do zarabiania pieniędzy w Internecie. Reklamodawcom gwarantuje to szeroki zasięg i stosunkowo wysoką jakość ruchu.

W tym przypadku ważne jest jednak opracowanie odpowiedniego projektu bannera, terminowa zmiana PPC-teaserów, a także uwzględnienie lokalizacji jednostek reklamowych. Przy odpowiednim podejściu reklama PPC typu teaser może być całkiem skuteczna.

Koszt za kliknięcie — CPC

CPC (koszt za kliknięcie w reklamie PPC) kształtuje się w zależności od następujących czynników.

  • Obecność konkurencji w branży.
  • Lokalizacja geograficzna użytkownika.
  • Aktywna pora dnia.
  • Sezonowość marki i inne.

Ogromne znaczenie ma poziom strony docelowej i jakość stworzonej reklamy. Pozycja reklamy będzie wysoka, jeśli QS (wynik jakości) jest wysoki, a koszt za kliknięcie minimalny.