Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów?
Internet to doskonałe medium, dzięki któremu można zwiększyć obroty własnej działalności gospodarczej poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie doskonałych
Seo w Opolu
Pozycjonowanie stron, czyli pisanie i takie formatowanie tekstów, by trafiały one do internetu, były chętnie czytane, często odwiedzane - to zawód, który ma w Polsce coraz większe powodzenie. Z wielu powodów
Pozycjonowanie stron internetowych - SEO
Każda witryna internetowa ma sens tylko i wyłącznie wtedy, gdy ktoś na nią trafia i przegląda jej zawartość. Nikt z nas nie tworzy stron po to, aby znajdowały się w otchłani Internetu
Pozycjonowanie internetowych stron Opole - pozycjonowanie stron www Opole
Działania związane z pozycjonowaniem mają przełożyć się na konkretne efekty. Przede wszystkim pozycjonowanie www powinno przynieść jak największy
Czy warto pozycjonować stronę?
Czym właściwie jest pozycjonowanie strony? W największym skrócie, pozycjonowanie należy określić jako szereg działań, których ostatecznym celem ma być wywindowanie konkretnej strony internetowej
Pozycjonowanie stron www Wałbrzych
Mówi się, że głównym celem pozycjonowania jest uzyskanie jak najwyższej pozycji w Google na dane słowo kluczowe. Rzeczywiście tak pokrótce wygląda definicja pozycjonowania. Pamiętajmy
W jaki sposób można pozycjonować stronę?
Chcąc zlecić pozycjonowanie, warto wcześniej dowiedzieć się, co takie działania za sobą niosą i jakie są rodzaje pozycjonowanie. Ogólnie, pozycjonowanie można podzielić na wąskie

Posted by on czerwiec 16, 2020 in Reklama i identyfikacja wizualna |

Direct mail – wady i zalety

Direct mail – wady i zalety

Direct mail jest narzędziem marketingowym znanym i cenionym od lat. Wszystko, czego potrzeba do organizacji takiego przedsięwzięcia jak wysyłka informacji handlowej za pośrednictwem poczty tradycyjnej to czas, koncepcja oraz przygotowanie materiałów w formie drukowanej.

Chodzi o to, by twój potencjalny klient, otrzymując od ciebie wiadomość, poczuł pozytywne emocje i zapragnął współpracy z firmą taką jak twoja. Direct mail ma swoich zwolenników i przeciwników, dlatego ważne jest, by wiedzieć, jakie są wady i zalety tego rozwiązania, by uniknąć straty budżetu i czasu.

Korzyści z direct mail

List zapakowany w kopertę, przemyślany i podany w estetycznej formie, dopasowanej do potrzeb oraz gustu klienta będzie miał większą siłę przebicia niż kolejny e-mail, automatycznie skierowany do folderu SPAM. Każdego dnia jesteśmy bombardowani nadmiarem informacji, tym bardziej kusi opcja usunięcia nudnej informacji handlowej jednym kliknięciem.

W przypadku direct mail jest inaczej – list trudniej jest zignorować, tym bardziej, jeśli wewnątrz znajdzie się podręczny gadżet, kupon rabatowy lub cenne informacje branżowe. Przygotowanie listu wymaga więcej pracy i zaangażowania, zmysłu estetycznego i dobrej bazy kontaktów. Direct mail powinien trafić wyłącznie do grona osób zainteresowanych, co minimalizuje ryzyko uznania twojej firmy za spamera.

Wady wysyłek bezpośrednich

Wysyłanie listu z treścią reklamową w innej formie niż e-mail dla części marketerów jest obecnie nie do przyjęcia. Wielu uznaje tą strategię za anachroniczną, nieekologiczną i zbyt drogą. Trudno nie przyznać im racji – koszt wysyłki listu z roku na rok jest coraz wyższy, jednak to od budżetu i skali przedsięwzięcia, a także od grupy docelowej zależy powodzenie takich działań.

Dużym obciążeniem bywa angażowanie osób trzecich lub firm zewnętrznych do przygotowania materiałów promocyjnych w formie graficznej, co również wiąże się z dodatkowymi kosztami. Warto więc wziąć ten aspekt pod uwagę, zanim przystąpimy do pisania.