Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Prestashop i jego pozycjonowanie.
Czym jest sklep internetowy PrestaShop? Najprościej rzecz ujmując, jest to całkowicie darmowa platforma e-commerce, dzięki której umożliwione jest prowadzenie sklepu internetowego. Ponadto,
Pozycjonowanie stron www Wałbrzych
Mówi się, że głównym celem pozycjonowania jest uzyskanie jak najwyższej pozycji w Google na dane słowo kluczowe. Rzeczywiście tak pokrótce wygląda definicja pozycjonowania. Pamiętajmy
Pozycjonowanie google stron internetowych Warszawa
O korzyściach wynikających z obecności w internecie przekonać nas powinny dane statystyczne. Szacuje się, że nawet 70 % dorosłych Polaków dokonuje zakupy za pośrednictwem
Jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów?
Internet to doskonałe medium, dzięki któremu można zwiększyć obroty własnej działalności gospodarczej poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie doskonałych
Projektowanie i tworzenie profesjonalnych stron internetowych w Gdańsku
Aby wyróżnić się na rynku i dotrzeć do jak największej grupy odbiorców naszych produktów lub usług musimy posiadać stronę internetową. O ile profilem
Szkolenia SEO i SEM w Gdyni i Gdańsku
Jeżeli prowadzimy działalność i posiadamy profesjonalną stronę internetową to chcemy aby nasza firma była jak najbardziej widoczna dla użytkowników internetu. Ponad 90% użytkowników
Pozycjonowanie internetowych stron Opole - pozycjonowanie stron www Opole
Działania związane z pozycjonowaniem mają przełożyć się na konkretne efekty. Przede wszystkim pozycjonowanie www powinno przynieść jak największy

Posted by on Lis 10, 2016 in Reklama i identyfikacja wizualna |

Moda na ekologię

Moda na ekologię

Historia tak zwanej reklamówki jest zawiła długa. I zatacza koło. Był bowiem czas, gdy reklamówek nie było wcale, a zakupy nosiło się w wiklinowych koszykach czy płóciennych torbach. Potem przyszła pora na reklamówki – najpierw skromne, nylonowe, niepozorne woreczki. Potem coraz większe i bardziej wzorzyste. Modnie było wówczas paradowanie z taką reklamówką, upstrzoną wzorami, krzyczącą kolorami. Ta moda trwała długo – do czasu, aż w modzie stała się ekologia, a ekolodzy oświadczyli, że reklamówki już nie tylko nie są modne, co są bardzo szkodliwe. Dla środowiska.

 

O ile więc nie każdy z nas chciałby modny, o tyle prawie nikt nie chciał być wrogiem natury. Wtedy zaczęliśmy podążać nowym trendem i zamiast plastikowych pojawiły się torby plastikowe. Surowe. Skromne. Teraz znów używa się reklamówek – tyle, że te produkowane są w ekologicznych warunkach, a ekologii sprzyjają nowe technologie. I znów są to reklamówki jednorazowe z nadrukiem. I znów producenci reklamówek – i graficy – prześcigają się we wzorach i kolorach. Znów reklamówki jednorazowe z nadrukiem cieszą oczy – lecz tym razem także naturę.