Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Katowice - strony responsywne.
Strony responsywne są projektami stron internetowych, których układ jest zautomatyzowany i dostosowuje się do wielkości ekranu urządzenia, na którym otwierana jest strona. Treści, które
Pozycjonowanie w wyszukiwarce: pozycjonowanie sklepów Warszawa
Z roku na rok rośnie rynek e-commerce w Polsce. Osoby, które myślą o poszerzeniu swojej działalności właśnie za pośrednictwem sklepów internetowych powinny
Gdańsk - pozycjonowanie stron.
Pozycjonowanie stron w dzisiejszych czasach to obowiązek wszystkich właścicieli stron. Bez tego nie mamy szans, aby zaistnieć w internecie. W Polsce liczba internautów zwiększa się z roku
Jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów?
Internet to doskonałe medium, dzięki któremu można zwiększyć obroty własnej działalności gospodarczej poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie doskonałych
Szkolenia SEO i SEM w Gdyni i Gdańsku
Jeżeli prowadzimy działalność i posiadamy profesjonalną stronę internetową to chcemy aby nasza firma była jak najbardziej widoczna dla użytkowników internetu. Ponad 90% użytkowników
Czy warto pozycjonować stronę?
Czym właściwie jest pozycjonowanie strony? W największym skrócie, pozycjonowanie należy określić jako szereg działań, których ostatecznym celem ma być wywindowanie konkretnej strony internetowej
W jaki sposób można pozycjonować stronę?
Chcąc zlecić pozycjonowanie, warto wcześniej dowiedzieć się, co takie działania za sobą niosą i jakie są rodzaje pozycjonowanie. Ogólnie, pozycjonowanie można podzielić na wąskie

Posted by on Paź 4, 2017 in Pozycjonowanie, Reklama i identyfikacja wizualna |

Jak skutecznie promować firmę?

Jak skutecznie promować firmę?

Współczesny świat można zdefiniować przede wszystkim przez pryzmat stale rozwijającej się technologii. Możliwości, które jeszcze kilkanaście lat temu pozostawały w sferze marzeń, obecnie są już na wyciągnięcie ręki i to nie tylko dla tych najbogatszych, ale również i dla zupełnie przeciętnych obywateli.

 

Taki obraz rzeczywistości stanowi nie lada wyzwanie dla właścicieli firm, którzy w natłoku dużej konkurencji muszą walczyć o przetrwanie na rynku. Najlepszym rozwiązaniem w takiej sytuacji jest promocja w internecie. Jest ona bardziej skuteczna od tradycyjnych kanałów promocyjnych z kilku względów. Po pierwsze, dzięki zaawansowanej analityce internetowej można dokładnie sprofilować reklamę pod konkretnego użytkownika, co niesie za sobą o wiele wyższą skuteczność. Po drugie, również dzięki profilowaniu można zwiększyć współczynnik roi, a przez to znacząco obniżyć koszty kampanii reklamowych. I trzecia kwestia – kampaniami w internecie można zarządzać samodzielnie – określając zarówno ich koszt jak i czas trwania.