Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
W jaki sposób można pozycjonować stronę?
Chcąc zlecić pozycjonowanie, warto wcześniej dowiedzieć się, co takie działania za sobą niosą i jakie są rodzaje pozycjonowanie. Ogólnie, pozycjonowanie można podzielić na wąskie
Kompleksowe działania marketingowe prowadzone w jednym miejscu
Jakakolwiek działalność gospodarcza w dzisiejszym świecie nie ma praktycznie racji bytu w całkowitej izolacji od działań marketingowych prowadzonych w wirtualnej
Pozycjonowanie w wyszukiwarce: pozycjonowanie sklepów Warszawa
Z roku na rok rośnie rynek e-commerce w Polsce. Osoby, które myślą o poszerzeniu swojej działalności właśnie za pośrednictwem sklepów internetowych powinny
Pozycjonowanie stron internetowych Wrocław
Wielu przedsiębiorców mylenie uznaje, że samo posiadanie strony internetowej zapewni im nadspodziewanie duże zyski. Nic bardziej mylnego. Posiadanie własnej strony www to dopiero
Pozycjonowanie stron www Szczecin - pozycjonowanie stron: koszt
Podanie jednej uniwersalnej ceny za usługę pozycjonowania jest niezwykle trudne. Wszystko zależy od indywidualnej pozycji danej strony. Niektóre słowa kluczowe
Systemy pozycjonowania stron internetowych
Administratorzy stron internetowych coraz większą wagę przykładają do pozycji swoich witryn w wyszukiwarkach internetowych. Nie ma się czemu dziwić - im strona jest wyżej w rankingu,
Pozycjonowanie www: pozycjonowanie za efekt
Częstym problemem związanym z pozycjonowaniem jest to w jaki sposób rozliczać się z firmą pozycjonerską. Najlepszym sposobem na rozliczenie jest pozycjonowanie za efekt, oczywiście

Posted by on Gru 30, 2017 in Reklama i identyfikacja wizualna |

Stwórz siebie. Stwórz swoją markę.

Stwórz siebie. Stwórz swoją markę.

„Branding” – brzmi tajemniczo? Dla większości osób – tak. Lecz nie dla speców od reklamy. Dla nich brading to pojęcie, z którym spotykają codziennie, i jest stale w ich słowniku. Dla nas, przeciętych Kowalskich bliższe jest pojęcie „marka” – bliski synonim sowa „branding”. Prawie wszyscy wiemy czym jest marka, a na pewno się tego domyślamy – i po wielokroć obcowaliśmy z tym słowem. Nie tylko teoretycznie. Bo przecież codziennie czy prawie codziennie robimy zakupy, a więc… Korzystamy z marek. Z marek firm.
Jak to jednak jest, że pewne sklepy, sieci, firmy – uważane są za „markowe”, a inne nie? I że jedne – jak zwykło się mawiać – cieszą dobrą, a inne złą marką? Ba, że markę (dobrą czy złą) może nawet posiadać jeden człowiek.

 
Otóż jest za to zazwyczaj odpowiedzialna agencja brandingowa w Warszawie. Lub w innym większym mieście – bo to tam najczęściej mają swoje siedziby takie firmy. Owa agencja brandingowa w warszawie czy a przykład w Krakowie, Oplu, Wrocławiu itd, to nic innego jak po prostu agencja reklamowa – która trudni się właśnie tym, by wypromować markę. A potem ją utrzymać. Jaką? Oczywiście, że dobrą.