Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Reklamowa sieć Google.
Czym jest reklamowa sieć Google? Jest to innowacyjna forma reklam, która została przemyślana w taki sposób, aby właściwe reklamy trafiały do właściwych odbiorców, co dla reklamodawców jest bardzo
Pozycjonowanie w wyszukiwarce: pozycjonowanie sklepów Warszawa
Z roku na rok rośnie rynek e-commerce w Polsce. Osoby, które myślą o poszerzeniu swojej działalności właśnie za pośrednictwem sklepów internetowych powinny
Agencja reklamowa w Bydgoszczy.
Agencje reklamowe są jednymi z bardziej popularnych agencji w dzisiejszych czasach. Agencja reklamowa Bydgoszcz to gwarancja najwyższej jakości usług z dziedziny reklamowej. Biura i agencje
Pozycjonowanie stron www Szczecin - pozycjonowanie stron: koszt
Podanie jednej uniwersalnej ceny za usługę pozycjonowania jest niezwykle trudne. Wszystko zależy od indywidualnej pozycji danej strony. Niektóre słowa kluczowe
W jaki sposób można pozycjonować stronę?
Chcąc zlecić pozycjonowanie, warto wcześniej dowiedzieć się, co takie działania za sobą niosą i jakie są rodzaje pozycjonowanie. Ogólnie, pozycjonowanie można podzielić na wąskie
Jak skutecznie się reklamować w sieci? Agencja reklamy w Lublinie
Prowadzimy biznes, który miał okazać się żyłą złota, a z miesiąca na miesiąc przynosi coraz większe straty. Jak ujawnić się dla świata i zyskać klientów?
Warszawa - miasto najlepszych pozycjonerów
Choć w porównaniu z innymi krajami Europy w Polsce jest stosunkowo wiele tak zwanych dużych miast (znacznie więcej, niż np. w Belgii czy w Irlandii), więcej jest także aglomeracji,

Posted by on gru 30, 2017 in Reklama i identyfikacja wizualna |

Stwórz siebie. Stwórz swoją markę.

Stwórz siebie. Stwórz swoją markę.

„Branding” – brzmi tajemniczo? Dla większości osób – tak. Lecz nie dla speców od reklamy. Dla nich brading to pojęcie, z którym spotykają codziennie, i jest stale w ich słowniku. Dla nas, przeciętych Kowalskich bliższe jest pojęcie „marka” – bliski synonim sowa „branding”. Prawie wszyscy wiemy czym jest marka, a na pewno się tego domyślamy – i po wielokroć obcowaliśmy z tym słowem. Nie tylko teoretycznie. Bo przecież codziennie czy prawie codziennie robimy zakupy, a więc… Korzystamy z marek. Z marek firm.
Jak to jednak jest, że pewne sklepy, sieci, firmy – uważane są za „markowe”, a inne nie? I że jedne – jak zwykło się mawiać – cieszą dobrą, a inne złą marką? Ba, że markę (dobrą czy złą) może nawet posiadać jeden człowiek.

 
Otóż jest za to zazwyczaj odpowiedzialna agencja brandingowa w Warszawie. Lub w innym większym mieście – bo to tam najczęściej mają swoje siedziby takie firmy. Owa agencja brandingowa w warszawie czy a przykład w Krakowie, Oplu, Wrocławiu itd, to nic innego jak po prostu agencja reklamowa – która trudni się właśnie tym, by wypromować markę. A potem ją utrzymać. Jaką? Oczywiście, że dobrą.