Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Pozycjonowanie www: pozycjonowanie za efekt
Częstym problemem związanym z pozycjonowaniem jest to w jaki sposób rozliczać się z firmą pozycjonerską. Najlepszym sposobem na rozliczenie jest pozycjonowanie za efekt, oczywiście
Co to jest informatyka, kim jest informatyk?
Ostatnimi czasy bardzo często spotykamy się z terminem informatyka. Wiele osób mówi, że pracuję jako informatyk. Dlatego zasadne wydają się pytania co to jest informatyka oraz
Warszawa - pozycjonowanie SEO.
Dlaczego pozycjonowanie stron pod względem SEO jest tak ważne? Można rzec, że Twoim obowiązkiem jako właściciela lub osoby zajmującej się zasięgami i pozycjonowaniem firmy jest dobre ustalenie
Seo w Opolu
Pozycjonowanie stron, czyli pisanie i takie formatowanie tekstów, by trafiały one do internetu, były chętnie czytane, często odwiedzane - to zawód, który ma w Polsce coraz większe powodzenie. Z wielu powodów
Reklamowa sieć Google.
Czym jest reklamowa sieć Google? Jest to innowacyjna forma reklam, która została przemyślana w taki sposób, aby właściwe reklamy trafiały do właściwych odbiorców, co dla reklamodawców jest bardzo
Katowice - strony responsywne.
Strony responsywne są projektami stron internetowych, których układ jest zautomatyzowany i dostosowuje się do wielkości ekranu urządzenia, na którym otwierana jest strona. Treści, które
Kompleksowe działania marketingowe prowadzone w jednym miejscu
Jakakolwiek działalność gospodarcza w dzisiejszym świecie nie ma praktycznie racji bytu w całkowitej izolacji od działań marketingowych prowadzonych w wirtualnej

Posted by on grudzień 30, 2017 in Reklama i identyfikacja wizualna |

Stwórz siebie. Stwórz swoją markę.

Stwórz siebie. Stwórz swoją markę.

„Branding” – brzmi tajemniczo? Dla większości osób – tak. Lecz nie dla speców od reklamy. Dla nich brading to pojęcie, z którym spotykają codziennie, i jest stale w ich słowniku. Dla nas, przeciętych Kowalskich bliższe jest pojęcie „marka” – bliski synonim sowa „branding”. Prawie wszyscy wiemy czym jest marka, a na pewno się tego domyślamy – i po wielokroć obcowaliśmy z tym słowem. Nie tylko teoretycznie. Bo przecież codziennie czy prawie codziennie robimy zakupy, a więc… Korzystamy z marek. Z marek firm.
Jak to jednak jest, że pewne sklepy, sieci, firmy – uważane są za „markowe”, a inne nie? I że jedne – jak zwykło się mawiać – cieszą dobrą, a inne złą marką? Ba, że markę (dobrą czy złą) może nawet posiadać jeden człowiek.

 
Otóż jest za to zazwyczaj odpowiedzialna agencja brandingowa w Warszawie. Lub w innym większym mieście – bo to tam najczęściej mają swoje siedziby takie firmy. Owa agencja brandingowa w warszawie czy a przykład w Krakowie, Oplu, Wrocławiu itd, to nic innego jak po prostu agencja reklamowa – która trudni się właśnie tym, by wypromować markę. A potem ją utrzymać. Jaką? Oczywiście, że dobrą.