Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Pozycjonowanie stron internetowych - SEO
Każda witryna internetowa ma sens tylko i wyłącznie wtedy, gdy ktoś na nią trafia i przegląda jej zawartość. Nikt z nas nie tworzy stron po to, aby znajdowały się w otchłani Internetu
Pozycjonowanie stron internetowych Wrocław
Wielu przedsiębiorców mylenie uznaje, że samo posiadanie strony internetowej zapewni im nadspodziewanie duże zyski. Nic bardziej mylnego. Posiadanie własnej strony www to dopiero
Szkolenia SEO i SEM w Gdyni i Gdańsku
Jeżeli prowadzimy działalność i posiadamy profesjonalną stronę internetową to chcemy aby nasza firma była jak najbardziej widoczna dla użytkowników internetu. Ponad 90% użytkowników
Jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów?
Internet to doskonałe medium, dzięki któremu można zwiększyć obroty własnej działalności gospodarczej poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie doskonałych
Pozycjonowanie w wyszukiwarce: pozycjonowanie sklepów Warszawa
Z roku na rok rośnie rynek e-commerce w Polsce. Osoby, które myślą o poszerzeniu swojej działalności właśnie za pośrednictwem sklepów internetowych powinny
Jak podnieść pozycje strony?
Można zaobserwować rosnący trend reklamy w Internecie. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na to, aby założyć firmową stronę www. Jednak w przypadku bardzo konkurencyjnych branż, nie
SEO - co oznacza?
Zastanawiasz się, co oznacz skrót SEO? SEO oznacza „optymalizację wyszukiwarek”. Mówiąc prościej, oznacza to proces ulepszania witryny w celu zwiększenia jej widoczności, gdy ludzie szukają produktów

Posted by on lut 28, 2017 in Pozycjonowanie, Reklama i identyfikacja wizualna |

Systemy pozycjonowania stron internetowych

Systemy pozycjonowania stron internetowych

Administratorzy stron internetowych coraz większą wagę przykładają do pozycji swoich witryn w wyszukiwarkach internetowych. Nie ma się czemu dziwić – im strona jest wyżej w rankingu, tym ruch na niej jest większy, co często pociąga za sobą większe zyski dla właścicieli. System pozycjonowania może być różny – od jego optymalnego doboru uzależnione jest powodzenie całego przedsięwzięcia. Bardzo dynamiczne strategie pozycjonowania nie są najlepszym rozwiązaniem. Szybki przyrost linków prowadzących do strony wygląda w oczach robotów wyszukiwarek bardzo nienaturalnie i za takie działanie może zostać nałożona na stronę kara, czyli tak zwany filtr.

 

Jak poznać, że na stronę został nałożony filtr? Z dnia na dzień, pozycja strony na najbardziej popularne słowa kluczowe spada nawet o kilkadziesiąt pozycji. Można się starać o anulowanie kary, jednak trzeba wykazać, że dołożyło się wszelkich starań do tego, aby usunąć sztuczne linki, które zostały wygenerowane wskutek działań pozycjonerskich. Każda strategia pozycjonowana powinna zostać dobrana optymalnie do rodzaju strony internetowej i jej wyjściowego profilu linków.