Pages Menu

Categories Menu
Gdańsk - projektowanie stron internetowych.
Kluczowym elementem firm, które zajmują się tworzeniem stron internetowych jest prowadzenie takiego serwisu zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami i aktualnymi trendami. Zazwyczaj
Prestashop i jego pozycjonowanie.
Czym jest sklep internetowy PrestaShop? Najprościej rzecz ujmując, jest to całkowicie darmowa platforma e-commerce, dzięki której umożliwione jest prowadzenie sklepu internetowego. Ponadto,
Wszystko co należy wiedzieć o pozycjonowaniu
Pozycjonowanie stron internetowych, to usługa która w ostatnich latach zyskuje coraz większą popularność. Związane jest to bezpośrednio z tym, że obecnie niemal każda firma
Pozycjonowanie witryn www
Każdy administrator strony www doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważną rolę odgrywa pozycja witryny w indeksie wyszukiwarek. Tak na prawdę jedynie obecność na pierwszej podstronie wyników
Pozycjonowanie www: pozycjonowanie za efekt
Częstym problemem związanym z pozycjonowaniem jest to w jaki sposób rozliczać się z firmą pozycjonerską. Najlepszym sposobem na rozliczenie jest pozycjonowanie za efekt, oczywiście
Pozycjonowanie w wyszukiwarce: pozycjonowanie sklepów Warszawa
Z roku na rok rośnie rynek e-commerce w Polsce. Osoby, które myślą o poszerzeniu swojej działalności właśnie za pośrednictwem sklepów internetowych powinny
SEO - co oznacza?
Zastanawiasz się, co oznacz skrót SEO? SEO oznacza „optymalizację wyszukiwarek”. Mówiąc prościej, oznacza to proces ulepszania witryny w celu zwiększenia jej widoczności, gdy ludzie szukają produktów

Posted by on sty 29, 2017 in Pozycjonowanie |

Pozycjonowanie www: pozycjonowanie za efekt

Pozycjonowanie www: pozycjonowanie za efekt

Częstym problemem związanym z pozycjonowaniem jest to w jaki sposób rozliczać się z firmą pozycjonerską. Najlepszym sposobem na rozliczenie jest pozycjonowanie za efekt, oczywiście najlepszy z punktu widzenia Klienta. Mnóstwo firm preferuje bowiem rozliczanie w postaci opłaty abonamentowej. Wszystko przez to że, nie są one pewne osiągniętego efektu. Firma pozycjonerska nie ma bowiem pewności czy uda jej się na zadaną frazę osiągnąć spodziewaną pozycję. Opłata za efekty pobierana jest dopiero wtedy gdy strona osiągnie pozycję pośród pierwszej dziesiątki.

Zazwyczaj w umowie z firmą pozycjonującą dokładnie określone są opłaty za uzyskanie pozycji w pierwszej trójce, dziesiątce czy pierwszej siódemce. Opłata abonamentowa raczej nie jest korzystna dla Klientów. Firma oferująca pozycjonowanie www może nie należycie przykładać się do pozycjonowania strony. Kusi głównie niskimi cenami. Pamiętajmy jednak, że w tego przypadku firmach płacić będziemy musieli cały czas niezależnie od osiągniętych efektów. Lepiej też nie podpisywać takiej umowy, w której znajduje się punkt odnoszący się do konieczności uiszczenia opłaty za zerwanie kontraktu.