Stwórz siebie. Stwórz swoją markę.

„Branding” – brzmi tajemniczo? Dla większości osób – tak. Lecz nie dla speców od reklamy. Dla nich brading to pojęcie, z którym spotykają codziennie, i jest stale w ich słowniku. Dla nas, przeciętych Kowalskich bliższe jest pojęcie „marka” – bliski synonim sowa „branding”. Prawie wszyscy wiemy czym jest marka, a na pewno się tego domyślamy – i po wielokroć obcowaliśmy z tym słowem. Nie tylko teoretycznie. Bo przecież codziennie czy prawie codziennie robimy zakupy, a więc… Korzystamy z marek. Z marek firm.
Jak to jednak jest, że pewne sklepy, sieci, firmy – uważane są za „markowe”, a inne nie? I że jedne – jak zwykło się mawiać – cieszą dobrą, a inne złą marką? Ba, że markę (dobrą czy złą) może nawet posiadać jeden człowiek.
Otóż jest za to zazwyczaj odpowiedzialna agencja brandingowa w Warszawie. Lub w innym większym mieście – bo to tam najczęściej mają swoje siedziby takie firmy. Owa agencja brandingowa w warszawie czy a przykład w Krakowie, Oplu, Wrocławiu itd, to nic innego jak po prostu agencja reklamowa – która trudni się właśnie tym, by wypromować markę. A potem ją utrzymać. Jaką? Oczywiście, że dobrą.