Pages Menu

Categories Menu
System do zarządzania treścią na stronie
System do zarządzania treścią to bardzo przydatne narzędzie, które umożliwia zupełnym laikom obsługę prywatnych i firmowych stron internetowych. Zazwyczaj narzędzia te są bardzo
Szkolenia SEO i SEM w Gdyni i Gdańsku
Jeżeli prowadzimy działalność i posiadamy profesjonalną stronę internetową to chcemy aby nasza firma była jak najbardziej widoczna dla użytkowników internetu. Ponad 90% użytkowników
Jak skutecznie promować firmę?
Współczesny świat można zdefiniować przede wszystkim przez pryzmat stale rozwijającej się technologii. Możliwości, które jeszcze kilkanaście lat temu pozostawały w sferze marzeń, obecnie
Internet to świetne miejsce na reklamę. Reklama w Internecie
Do niedawna reklamowaliśmy się głównie w mediach takich jak telewizja czy radio. Dziś jest kolejne można nawet powiedzieć najpotężniejsze medium, a jest nim
Bądź zauważalny w sieci! Projektowanie identyfikacji wizualnej
Stworzenie marki, która będzie rozpoznawalna nie jest takie proste. Oczywiście niektórzy potrafią sobie z tym poradzić sami. Z reguły jednak konieczne jest
SEO - co oznacza?
Zastanawiasz się, co oznacz skrót SEO? SEO oznacza „optymalizację wyszukiwarek”. Mówiąc prościej, oznacza to proces ulepszania witryny w celu zwiększenia jej widoczności, gdy ludzie szukają produktów
Pozycjonowanie stron internetowych - SEO
Każda witryna internetowa ma sens tylko i wyłącznie wtedy, gdy ktoś na nią trafia i przegląda jej zawartość. Nikt z nas nie tworzy stron po to, aby znajdowały się w otchłani Internetu

Posted by on lut 28, 2017 in Pozycjonowanie, Reklama i identyfikacja wizualna |

Systemy pozycjonowania stron internetowych

Systemy pozycjonowania stron internetowych

Administratorzy stron internetowych coraz większą wagę przykładają do pozycji swoich witryn w wyszukiwarkach internetowych. Nie ma się czemu dziwić – im strona jest wyżej w rankingu, tym ruch na niej jest większy, co często pociąga za sobą większe zyski dla właścicieli. System pozycjonowania może być różny – od jego optymalnego doboru uzależnione jest powodzenie całego przedsięwzięcia. Bardzo dynamiczne strategie pozycjonowania nie są najlepszym rozwiązaniem. Szybki przyrost linków prowadzących do strony wygląda w oczach robotów wyszukiwarek bardzo nienaturalnie i za takie działanie może zostać nałożona na stronę kara, czyli tak zwany filtr.

 

Jak poznać, że na stronę został nałożony filtr? Z dnia na dzień, pozycja strony na najbardziej popularne słowa kluczowe spada nawet o kilkadziesiąt pozycji. Można się starać o anulowanie kary, jednak trzeba wykazać, że dołożyło się wszelkich starań do tego, aby usunąć sztuczne linki, które zostały wygenerowane wskutek działań pozycjonerskich. Każda strategia pozycjonowana powinna zostać dobrana optymalnie do rodzaju strony internetowej i jej wyjściowego profilu linków.