Pages Menu
 

Categories Menu
Jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów?
Internet to doskonałe medium, dzięki któremu można zwiększyć obroty własnej działalności gospodarczej poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie doskonałych
Pozycjonowanie witryn www
Każdy administrator strony www doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważną rolę odgrywa pozycja witryny w indeksie wyszukiwarek. Tak na prawdę jedynie obecność na pierwszej podstronie wyników
Prestashop i jego pozycjonowanie.
Czym jest sklep internetowy PrestaShop? Najprościej rzecz ujmując, jest to całkowicie darmowa platforma e-commerce, dzięki której umożliwione jest prowadzenie sklepu internetowego. Ponadto,
Bądź zauważalny w sieci! Projektowanie identyfikacji wizualnej
Stworzenie marki, która będzie rozpoznawalna nie jest takie proste. Oczywiście niektórzy potrafią sobie z tym poradzić sami. Z reguły jednak konieczne jest
Projektowanie i tworzenie profesjonalnych stron internetowych w Gdańsku
Aby wyróżnić się na rynku i dotrzeć do jak największej grupy odbiorców naszych produktów lub usług musimy posiadać stronę internetową. O ile profilem
W jaki sposób można pozycjonować stronę?
Chcąc zlecić pozycjonowanie, warto wcześniej dowiedzieć się, co takie działania za sobą niosą i jakie są rodzaje pozycjonowanie. Ogólnie, pozycjonowanie można podzielić na wąskie
Postaw na stronę www. Zakładanie stron internetowych w Warszawie
Strony internetowe posiada coraz więcej osób. Głównie są to firmy, ale możemy spotkać się również z wieloma stronami prowadzonymi przez osoby prywatne.

Posted by on cze 16, 2020 in Reklama i identyfikacja wizualna |

Direct mail – wady i zalety

Direct mail – wady i zalety

Direct mail jest narzędziem marketingowym znanym i cenionym od lat. Wszystko, czego potrzeba do organizacji takiego przedsięwzięcia jak wysyłka informacji handlowej za pośrednictwem poczty tradycyjnej to czas, koncepcja oraz przygotowanie materiałów w formie drukowanej.

Chodzi o to, by twój potencjalny klient, otrzymując od ciebie wiadomość, poczuł pozytywne emocje i zapragnął współpracy z firmą taką jak twoja. Direct mail ma swoich zwolenników i przeciwników, dlatego ważne jest, by wiedzieć, jakie są wady i zalety tego rozwiązania, by uniknąć straty budżetu i czasu.

Korzyści z direct mail

List zapakowany w kopertę, przemyślany i podany w estetycznej formie, dopasowanej do potrzeb oraz gustu klienta będzie miał większą siłę przebicia niż kolejny e-mail, automatycznie skierowany do folderu SPAM. Każdego dnia jesteśmy bombardowani nadmiarem informacji, tym bardziej kusi opcja usunięcia nudnej informacji handlowej jednym kliknięciem.

W przypadku direct mail jest inaczej – list trudniej jest zignorować, tym bardziej, jeśli wewnątrz znajdzie się podręczny gadżet, kupon rabatowy lub cenne informacje branżowe. Przygotowanie listu wymaga więcej pracy i zaangażowania, zmysłu estetycznego i dobrej bazy kontaktów. Direct mail powinien trafić wyłącznie do grona osób zainteresowanych, co minimalizuje ryzyko uznania twojej firmy za spamera.

Wady wysyłek bezpośrednich

Wysyłanie listu z treścią reklamową w innej formie niż e-mail dla części marketerów jest obecnie nie do przyjęcia. Wielu uznaje tą strategię za anachroniczną, nieekologiczną i zbyt drogą. Trudno nie przyznać im racji – koszt wysyłki listu z roku na rok jest coraz wyższy, jednak to od budżetu i skali przedsięwzięcia, a także od grupy docelowej zależy powodzenie takich działań.

Dużym obciążeniem bywa angażowanie osób trzecich lub firm zewnętrznych do przygotowania materiałów promocyjnych w formie graficznej, co również wiąże się z dodatkowymi kosztami. Warto więc wziąć ten aspekt pod uwagę, zanim przystąpimy do pisania.