Pages Menu

Categories Menu
Pozycjonowanie stron www Wałbrzych
Mówi się, że głównym celem pozycjonowania jest uzyskanie jak najwyższej pozycji w Google na dane słowo kluczowe. Rzeczywiście tak pokrótce wygląda definicja pozycjonowania. Pamiętajmy
Pozycjonowanie w wyszukiwarce: pozycjonowanie sklepów Warszawa
Z roku na rok rośnie rynek e-commerce w Polsce. Osoby, które myślą o poszerzeniu swojej działalności właśnie za pośrednictwem sklepów internetowych powinny
Jak skutecznie się reklamować w sieci? Agencja reklamy w Lublinie
Prowadzimy biznes, który miał okazać się żyłą złota, a z miesiąca na miesiąc przynosi coraz większe straty. Jak ujawnić się dla świata i zyskać klientów?
Prestashop i jego pozycjonowanie.
Czym jest sklep internetowy PrestaShop? Najprościej rzecz ujmując, jest to całkowicie darmowa platforma e-commerce, dzięki której umożliwione jest prowadzenie sklepu internetowego. Ponadto,
Pozycjonowanie internetowych stron Opole - pozycjonowanie stron www Opole
Działania związane z pozycjonowaniem mają przełożyć się na konkretne efekty. Przede wszystkim pozycjonowanie www powinno przynieść jak największy
Szkolenia SEO i SEM w Gdyni i Gdańsku
Jeżeli prowadzimy działalność i posiadamy profesjonalną stronę internetową to chcemy aby nasza firma była jak najbardziej widoczna dla użytkowników internetu. Ponad 90% użytkowników
Strony internetowe - Rzeszów.
Firmy, które zajmują się projektowaniem stron internetowych w Rzeszowie mają teraz pełne ręce roboty. Na dobrą sprawę, na ten moment każdy sklep pragnie posiadać swoją własną witrynę w internecie,

Posted by on cze 16, 2020 in Reklama i identyfikacja wizualna |

Direct mail – wady i zalety

Direct mail – wady i zalety

Direct mail jest narzędziem marketingowym znanym i cenionym od lat. Wszystko, czego potrzeba do organizacji takiego przedsięwzięcia jak wysyłka informacji handlowej za pośrednictwem poczty tradycyjnej to czas, koncepcja oraz przygotowanie materiałów w formie drukowanej.

Chodzi o to, by twój potencjalny klient, otrzymując od ciebie wiadomość, poczuł pozytywne emocje i zapragnął współpracy z firmą taką jak twoja. Direct mail ma swoich zwolenników i przeciwników, dlatego ważne jest, by wiedzieć, jakie są wady i zalety tego rozwiązania, by uniknąć straty budżetu i czasu.

Korzyści z direct mail

List zapakowany w kopertę, przemyślany i podany w estetycznej formie, dopasowanej do potrzeb oraz gustu klienta będzie miał większą siłę przebicia niż kolejny e-mail, automatycznie skierowany do folderu SPAM. Każdego dnia jesteśmy bombardowani nadmiarem informacji, tym bardziej kusi opcja usunięcia nudnej informacji handlowej jednym kliknięciem.

W przypadku direct mail jest inaczej – list trudniej jest zignorować, tym bardziej, jeśli wewnątrz znajdzie się podręczny gadżet, kupon rabatowy lub cenne informacje branżowe. Przygotowanie listu wymaga więcej pracy i zaangażowania, zmysłu estetycznego i dobrej bazy kontaktów. Direct mail powinien trafić wyłącznie do grona osób zainteresowanych, co minimalizuje ryzyko uznania twojej firmy za spamera.

Wady wysyłek bezpośrednich

Wysyłanie listu z treścią reklamową w innej formie niż e-mail dla części marketerów jest obecnie nie do przyjęcia. Wielu uznaje tą strategię za anachroniczną, nieekologiczną i zbyt drogą. Trudno nie przyznać im racji – koszt wysyłki listu z roku na rok jest coraz wyższy, jednak to od budżetu i skali przedsięwzięcia, a także od grupy docelowej zależy powodzenie takich działań.

Dużym obciążeniem bywa angażowanie osób trzecich lub firm zewnętrznych do przygotowania materiałów promocyjnych w formie graficznej, co również wiąże się z dodatkowymi kosztami. Warto więc wziąć ten aspekt pod uwagę, zanim przystąpimy do pisania.