Pages Menu
 

Categories Menu
Pozycjonuj... W Białymstoku
Choć polska gospodarka rozwija się prężnie, a stopa bezrobocia regularnie się zmniejsza, wciąż są takie regiony naszego kraju, z z praca jest duży problem. Są to tak zwane regionu uboższe,
Warszawa - miasto najlepszych pozycjonerów
Choć w porównaniu z innymi krajami Europy w Polsce jest stosunkowo wiele tak zwanych dużych miast (znacznie więcej, niż np. w Belgii czy w Irlandii), więcej jest także aglomeracji,
Katowice - pozycjonowanie stron.
Jaki jest cel pozycjonowania stron? Pozycjonowanie w Katowicach ma na celu osiągnięcie jak najwyższego miejsca na stronie, która wyświetla użytkownikowi listę wyników i konkretnych stron,
Systemy pozycjonowania stron internetowych
Administratorzy stron internetowych coraz większą wagę przykładają do pozycji swoich witryn w wyszukiwarkach internetowych. Nie ma się czemu dziwić - im strona jest wyżej w rankingu,
Pozycjonowanie google stron internetowych Warszawa
O korzyściach wynikających z obecności w internecie przekonać nas powinny dane statystyczne. Szacuje się, że nawet 70 % dorosłych Polaków dokonuje zakupy za pośrednictwem
Warszawa - pozycjonowanie SEO.
Dlaczego pozycjonowanie stron pod względem SEO jest tak ważne? Można rzec, że Twoim obowiązkiem jako właściciela lub osoby zajmującej się zasięgami i pozycjonowaniem firmy jest dobre ustalenie
Pozycjonowanie stron www Szczecin - pozycjonowanie stron: koszt
Podanie jednej uniwersalnej ceny za usługę pozycjonowania jest niezwykle trudne. Wszystko zależy od indywidualnej pozycji danej strony. Niektóre słowa kluczowe

Posted by on lis 10, 2016 in Reklama i identyfikacja wizualna |

Moda na ekologię

Moda na ekologię

Historia tak zwanej reklamówki jest zawiła długa. I zatacza koło. Był bowiem czas, gdy reklamówek nie było wcale, a zakupy nosiło się w wiklinowych koszykach czy płóciennych torbach. Potem przyszła pora na reklamówki – najpierw skromne, nylonowe, niepozorne woreczki. Potem coraz większe i bardziej wzorzyste. Modnie było wówczas paradowanie z taką reklamówką, upstrzoną wzorami, krzyczącą kolorami. Ta moda trwała długo – do czasu, aż w modzie stała się ekologia, a ekolodzy oświadczyli, że reklamówki już nie tylko nie są modne, co są bardzo szkodliwe. Dla środowiska.

 

O ile więc nie każdy z nas chciałby modny, o tyle prawie nikt nie chciał być wrogiem natury. Wtedy zaczęliśmy podążać nowym trendem i zamiast plastikowych pojawiły się torby plastikowe. Surowe. Skromne. Teraz znów używa się reklamówek – tyle, że te produkowane są w ekologicznych warunkach, a ekologii sprzyjają nowe technologie. I znów są to reklamówki jednorazowe z nadrukiem. I znów producenci reklamówek – i graficy – prześcigają się we wzorach i kolorach. Znów reklamówki jednorazowe z nadrukiem cieszą oczy – lecz tym razem także naturę.