Reklama i identyfikacja wizualna

Warszawa – identyfikacja wizualna firmy.

Identyfika wizualna firmy polega na wizerunku marki na rynku – wielki wpływ ma na to renoma. Renoma jest pozytywną opinią o usługach i wyrobach podejmowanych przez firmę. Identyfikacja wizualna firmy w Warszawie polega na dobrze skonstruowanych i przemyślanym logo, kolorystyką oraz krojem liter.

Ponadto, można wymienić tutaj także stroje pracowników w zakładach, wnętrza przybytków (bary, knajpy, restauracje), oraz opakowania wydawane przez firmy.
Pochodnymi są ozdobione logo firmy, takie jak na przykład:
-papeterie,
-notesy,
-długopisy,
-wizytówki,
-samochody,
-tablice informacyjne,
-materiały prasowe,
-znaki wodne na zdjęciach,
-plakietki pracowników i gości,
-smycze,
-zapalniczki
-oraz inne różnego rodzaju gadżety.

Jeśli nasza firma ma już swoje lata, bardzo ważnym elementem pod względem wizualnym jest dbanie o jej logo. Jako właściciele firmy lub ludzie zajmujący się sprawami wizualnymi powinniśmy pamiętać o odświeżaniu oraz odnawianiu loga zakładu, a w wyjątkawych sytuacjach nawet jego całkowitej zmianie. Wszystkie powinno być przeprowadzone według ściśle ustalonych zasad i reguł panujących na rynku wizualnym.